Forum voor wia pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

wia.startpagina.nl/prikbord

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

wao buitenland

Gepost door: Larissa ()
Datum: 24 augustus 2013 20:06

Ik heb een vraag.
Een bekende van mij, hij woont al jaren in het buitenland. Maar hij komt ook een paar keer per jaar terug naar Nederland, bijvoorbeeld om zijn auto te laten herkeuren, of als hij ziek is, dan gaat hij in Nederland naar de dokter. Hij is vorig jaar geopereerd aan zijn voet, ook in Nederland. Alle post ontvangt hij in Nederland en daarom moet hij ook regelmatig terug naar Nederland.

Ik heb ook een WAO en ik zou ook graag naar het buitenland willen, maar ik lees alleen maar dat je dan niet meer in Nederland naar de dokter en ziekenhuis kan maar alleen in het land waar je woont. Ook moet je allerlei formulieren invullen van je nieuwe woonadres enzo.

Ik heb eens rondgevraagd, ook bij die bekende van mij, maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord. Hij vertelde me dat het voor de instantie veel makkelijker was om de post naar een nederlands adres te sturen en daarom had hij een postadres in Nederland.

Ik krijg het niet duidelijk wat ik te verwachten heb. Als ik op de sites lees en ik zie hoe de realiteit is, dan snap ik er geen snars van. Wie heeft meer duidelijkheid?
Larissa

Onderwerp Geschreven door Gepost
  wao buitenland
Larissa 24/08/2013 20:06

Re: wao buitenland

Marie-Louise 19/09/2013 19:30

frieda 28/10/2013 21:59

jan klaas 05/11/2013 17:49

Re: wao buitenland naar india / wie heeft ervaring over wao mij neaman naar india wat zijn regel toepassing is graag info

vicky 30/03/2014 15:37
Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Onderwerp: 
captcha
Vul hier bovenstaande code in:

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - wia.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep